Nasz sklep

Nasz sklep
Zapraszamy na zakupy!

8. Little Things - Kasia Bogatko

Witajcie,
dzisiaj mam dla Was dwa tagi. Bardzo lubię tą małą formę, która pozwala mi sie skupić na każdym najmniejszym detalu. Chciałam Wam pokazać, że tworzenie takich projektów nie jest trudne, oba tagi maja ten sam układ, ale dzięki innym kolorom i dodatkom mają zupełnie inny charakter.



W tym tagu wykorzystałam papiery z kolekcji "Birdsong" Mintay Papers. Wycięłam mały wianuszek i motylki i wszystko ułożyłam warstwowo. Pamiętajcie o oddzieleniu warstw kartonem lub kawałkami tekturki, dzięki efektowi 3D tag wygląda o wiele ciekawiej. 



W drugim projekcie użyłam przepięknej kolekcji "Serendipity White" z Piątku Trzynastego. Papiery same w sobie są dość neutralne, dzięki czemu są idealne do różnego rodzaju projektów.



Wykorzystane materiały:

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty