Nasz sklep

Nasz sklep
Zapraszamy na zakupy!

13. Let's get together - Kasia Bogatko

Witajcie,
dzisiaj przygotowałam dla Was mediowy blejtram z przepięknych papierów "Hello Beautiful" Piątek Trzynastego. Ta kolekcja składa się nie tylko z cudnych arkuszy, ale ma również mnóstwo dodatków. Tutaj wykorzystałam małe i duże banerki.

Jak widzicie, skusiłam się również na wycięcie całkiem sporej ilości elementów. Świetnie wzbogacają kompozycję, są idealne do tworzenie warstw.

Tło mojego blejtramu przygotowałam za pomocą akwareli. Kilka chlapnięć pasujących do papierów jest doskonałym uzupełnieniem projektu. 


Wykorzystałam też tutaj śliczny wykrojnik gałązki z DP Craft. Wycinanki pomalowałam akwarelami, aby całość pasowała do siebie. Zrobiłam również kilka malutkich foamiranowych kwiatuszków, które pasują zawsze i wszędzie :)









Wykorzystane produkty:



Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty