Nasz sklep

Nasz sklep
Zapraszamy na zakupy!

Wirtualnie Was witam w nowym DT!


Witam stałych obserwatorów i sporadycznych "tuzaglądaczy"
i przedstawiam się w kilku słowach.

Nazywam się Romana  Szweda, mój nick sieciowy to : ROMA
bloguję pod adresem : epokapapierowa.blogspot.com
na FB znajdziecie mnie pod tym adresem: http://www.facebook.com/roma.roma.7545708.

Najszybciej moje prace przejrzycie na platformie Pinterest  https://pl.pinterest.com/romanaszweda/

Będziemy się wspólnie wirtualnie spotykać na tym blogu oraz na firmowym FB  i mam nadzieję, że zdołam Was dostatecznie zainspirować swoimi pracami i postami do korzystania z zasobów sklepu oraz do aktywnego uczestniczenia w wyzwaniach blogowych.

Scrapuję już od tylu lat, że najstarsi górale ... itd. 
Wykonuję prace w różnych technikach i stylach, lubię poznawać nowe formy. Zazwyczaj mam kłopot, gdy przychodzi do wyboru ulubionych prac. Pokażę Wam zatem kilka starszych projektów:

LO-s



Art Journal


Kartki



Cieszę się, że  mam okazję do prezentowania inspiracji dla Was w nowym miejscu i postaram się przekazać jak najwięcej wiedzy na temat technik wykonywania różnych form scrapowych oraz  przekazać jak najwięcej rzetelnych  opinii na temat dostępnych w sklepie produktów.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do śledzenia moich inspiracji.

Komentarze

  1. Piękne prace, już nie mogę doczekać się Twoich kolejnych projektów dla DT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla moich prac. Mam nadzieję, że kolejne posty spełnią Twoje oczekiwania.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty