Nasz sklep

Nasz sklep
Zapraszamy na zakupy!

Uskrzydlone domki

Witam Was serdecznie w ten piękny słoneczny poranek!Dziś w ramach mojej inspiracji chciałam pokazać Wam jak ozdobiłam cudowne drewniane domki  z kolekcji marki Story Wood
Drewno jest - grube i gładziutkie gdyż ma ręczny szlif. 

 Najpierw cały domek pokryłam cienką warstwą ulubionego gesso firmy 13arts, by potem lepiej przylegały do niego pozostałe media. Używają maski z wzorem pisma i plamek oraz gesso i szpachelki , delikatnie odbiłam wzór na domku - stosując sposób "tu i tam". Kiedy gesso wyschło odpiłam na domku stempel z napisami i pochlapałam lekko mgiełkami niektóre miejsca oraz pudrem. Domki ozdobiłam ramkami z sylikonowych odcisków, tekturkami i żarówką.

A w domkach zamieszkali uskrzydleni twórczo starsi panowie dwaj ;) 
chyba dobrze czują się w tym mediowym klimacie





Użyłam produktów:

Gesso białe - grunt akrylowy 120ml 13 Arts Mgiełka pastelowa - Pastel White Domek drewniany duży do ozdabiania   Mgiełka pastelowa - Pastel Lavender  Mikrokulki plastikowe  Ayeeda Shiny Powder  Powder Violet  Ayeeda Shiny Powder Green Blue 
Do usłyszenia!


Komentarze

Popularne posty