Nasz sklep

Nasz sklep
Zapraszamy na zakupy!

4. Family Memories - Kasia Bogatko

Witajcie,
z tej strony Kasia Bogatko. Bardzo się cieszę, że będę mogła pokazywać Wam swoje prace na blogu Warsztat-24. Mam nadzieję, że poczujecie się zainspirowani i sięgniecie po papier i nożyczki :)

Na moją pierwszą inspirację przygotowałam layout z przesłodkiej kolekcji Piątku Trzynastego "Cute & Co.". Nigdy nie byłam fanką wycinania, ale tutaj wręcz nie mogłam się oprzeć aby nie wykorzystać właśnie takich elementów. Papiery wręcz do tego zachęcają.

W tym projekcie użyłam starego zdjęcia, na którym jestem z rodzicami, często pojawia się ono w moich pracach, a do tych papierów pasuje wręcz idealnie. Oprócz powycinanych elementów użyłam przeróżnych tekturek, kwiatów a także mojego ulubionego białego sznurka. On pasuje zawsze i wszędzie :) Każda warstwa jest oddzielona kawałkiem tekturki, dzięki czemu praca jest mocno przestrzenna.







Wykorzystane materiały:




Komentarze

Popularne posty